Gröna lund ♥

Hej bloggens läsare
Idag har jag varit på grönan , det var jätte skojj ! Jag åkte uppsjutet och extreme och aa ville åka frottfall men ingen vågade... Så jag hoppade den.. Sen så åkte vi bläck fisken och lite andra. Emma skrev som en tog när vi åkte flygande mattan, och Philip satt och as garva åt hennes min... Fail asso. Men iallafall, det var jätte kul, och vi åt sockervadd! Gotti, heheh man blev inte lite kladdig... Men jag blev inte så jätte kladdig runt min mun det var mest dom andra som blev det!
Vi ska se och vi örkar dra oss iväg till maj brasan eller om vi stannar hemma, jag och Elliot är rätt pigga men mamma är rätt trött så vi får se.. Hoppas att vi kan för isånnafall tror jag att vi skulle åka med Lovisa, Klara, Thomas och Camilla, Skojj. Men nu ska jag skriva om ridningen.
Vi skulle välja hästar och jag valde Allan. Vi hade en evighets bara eller aa evihets bana / dressyr bana som gick om och om igen. Det gick bra han skötte sig och jag kände mig som en nybörjare ( Jag har inte skrivig fel men att han skötte sig och att jag kände mig som en nybörjare utan det är sant ) Men jag tror att det var för att vi inte har ridit på länge.. Eller kanske inte men Lovisa kände sig också som en nybörjare.. Men den va Tuva väldig hetsig och sånt och hon som red Tuva blev lite rätt så jag bytte med henne under lektionen, övade mest på galoppen då eftersom att hon hade svårt i de varvet och så fick jag göra om tills hon gjorde rätt. Hon va rätt spidad.... Och Vanessa filmade och jag kanske kan ladda över dom senare idag, eller någon dag om jag vet hur man gör, sen så gjorde v inte så mycket mera.
Fick just reda på att vi ska nog åka eller jag hörde inte riktigt men jag tror det.. :)
Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0