Klockaaaa♥

Hej alla !♥

Alice ska hjälpa mig med en design snart , och då ska jag ha smileysar asso sånna som blir riktiga. Det är därför ja inte använder smileysar just nu jag använder bara "♥" hjärtan, de gör jag för att jag vill och dom e fina , nu ska jag iallafall berätta lite kort om dagen. Jag vaknade hos Lovisa och klara, sen spelade vi kort och sen åt vi frukost. Jah skulle vara hemma tio.... Men aja sånt får man stå ut med...Sen åkte mamma och pappa och köpte påsk ägg och jag och elliot va hemma.. Sen kom dom och gömmde och vi fick leta... Och aa sen åkte vi till mormor och sen så e vi här och vi har ätit och haft kul :D<3
Ni vet redan resten ;p<33
puss<33

//FilippA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0