Statistik ♥

Hej bloggen !
Nu har jag ätit, jag åt tre eller fyra ägg och lite lax och macka. Det var jätte gott, nu bloggar jag från en dator och inte från mormors mobil..Aja  min statistik har ökat! Eller första dagen som jag hade bloggen va de sju som kollade, aa okej sex för en va jag för jag skulle kolla om den blev bra ;) . Och igår hade jag inte så många typ fyra och idag har jag typ sju eller åtta .  Jag stannar nog här och tar bort på bloggplatsen för blogg är bättre eller aa , lite kanske. Men jag kommer skriva på ponnycheyer bara och den här :). Det blev ett kort inlägg men de får ni leva med ;)<3
// FilippA

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Åh, tack så mycket! Glad påsk <3

2011-04-23 @ 16:47:59
URL: http://sossoalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0