Gästbloggar :D <3

Hejhej :D
Jag heter wilma och är filippaskompis och jag gästbloggar lite åt henne nu när hon är ute i landet :D
Jag har också en blogg, klicka här :D
Lite om mig :
Jag heter wilma och på fritiden gillar jag att dansa, pyssla, vara med kompisar och shoppa. Jag gillar också att sola och bada :)
Jag har idag varit på stranden och slappat <3 Sen när det kom gråa moln åkte vi hem och jag ocg mamma åkte vidare till farsta, där vi ghandlade lite.. T.e.x köpte jag lite saker inne på panduro och jag fick en bikini :D En från cubus, rutig i flera färger.
Mina sysslingar kommer imorgon, det ska bli kul. Vi ska också åka till grönan på torsdag med dom!<3 Kull och mysigt.
Lite bilder tagna av mig ! :D<3
©, på alla bilder !!!
Jag :D
HHejhej :D
Jag heter wilma och är filippaskompis och jag gästbloggar lite åt henne nu när hon är ute i landet :D
Jag har också en blogg, klicka här :D
Lite om mig :
Jag heter wilma och på fritiden gillar jag att dansa, pyssla, vara med kompisar och shoppa. Jag gillar också att sola och bada :)
Jag har idag varit på stranden och slappat <3 Sen när det kom gråa moln åkte vi hem och jag ocg mamma åkte vidare till farsta, där vi ghandlade lite.. T.e.x köpte jag lite saker inne på panduro och jag fick en bikini :D En från cubus, rutig i flera färger.
Mina sysslingar kommer imorgon, det ska bli kul. Vi ska också åka till grönan på torsdag med dom!<3 Kull och mysigt.
Lite bilder tagna av mig ! :D<3
ejhej :D
Jag heter wilma och är filippaskompis och jag gästbloggar lite åt henne nu när hon är ute i landet :D
Jag har också en blogg, klicka här :D
Lite om mig :
Jag heter wilma och på fritiden gillar jag att dansa, pyssla, vara med kompisar och shoppa. Jag gillar också att sola och bada :)
Jag har idag varit på stranden och slappat <3 Sen när det kom gråa moln åkte vi hem och jag ocg mamma åkte vidare till farsta, där vi ghandlade lite.. T.e.x köpte jag lite saker inne på panduro och jag fick en bikini :D En från cubus, rutig i flera färger.
Mina sysslingar kommer imorgon, det ska bli kul. Vi ska också åka till grönan på torsdag med dom!<3 Kull och mysigt.
Lite bilder tagna av mig ! :D<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0