Norge!

Hej, jag har inte pratat om det innan men jag har tänkt på det mycket! Kan jag lova er. Jag tänkte släppa ut mina tankar om norge nu!



Asså bara att få en tanke. Att tanken ploppar upp i huvet. Att man sitter och planerar i 9 år! Att man vill skada så många människor. Tanken hur har fick den där tanken är omöjlig att komma på. Va fruktansvärt om man får upp i huvet "ja nu ska jag börja planera 3 bomber och sen åker jag till en ö och sjuter en massa ungdommar". Att han ville någon/några så ont. Tänk bara hur många som har drabbats. Alla som dog har mins en mamma och en pappa som blir uttsatta. Ifall man inte har några kompisar så har man alltid sin mamma och pappa. Många har ju släkt, vänner, familj, nära och kära.
Det kunde lika gjärna ha hänt i sverige.
Det är så fruktan svärt!




Skriver mer någon annan dag har ont i ögonen nu :p<3



//Filippa♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0