Bränt mig.. Ajaj inte bra! :/

Hejsan, igår blev det en hel dag på stranden! Först åkte jag dit med Simon Eddie och Tine. Vi va där från typ 12 eller 12.30 till typ 16 eller 16.30. Sen gick vi och köpte glass och sen skulle jag mamma, pappa och Elliot åka och äta middag på stranden. Så det blev en hel dag kan man säga! :D
Dagen med Tine, Eddie och Simon: Vi åkte dit badade och solade och sånt man gör på stranden, sen så ville Eddie bada såhääääääääääääääääääääääär mycket så han badade typ hela tiden xd. Han tyckte att vi va tråkiga och att vi badade lite:O. Jag tycker själv att vi badade mycke :D. Det var ganska kalt i vattnet men det var skönt! Man fick springa i och skita i att det var kalt xd. Och sen fort satte dagen så ;)
Nästan alla mina kompisar e borta! :O
Lisa e hos sin faster
Wilma e på dans läger
Mathilda är på dansläger
Maja är på dansläger
Vendela är på sitt land
Cornelia är på sitt land
Matilda är på sitt land
Lovisa är på ridläger
Vanessa är i småland och rider
Och vilka finns kvar då lixom? :O
//Filippaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0