Imorn!

Hallå...Imorn går frågestunden ut och jag har inte fått ens flera än 1 unka fråga så fråga på en massa nu! Fast jag här fått längre frågor på den andra men de e inte längden som ränkas utan tanken :D Hahah nu låter jag som klänning pojken xd
Ni vet han! :D
Han pratar så mycke om att man måste ta hand om saker, typ alla brukar vara roliga men han e typ värsta natur omtankaren som pratar lugnt som en snigel. Förlåt ni som gillar han men jag tycker att han e lite kånstig xD
Idag ska jag kolla på Wilma när hon dansar! :D Yey, fast sen skulle hon typ bada med Maja och Mathilda får se om jag hänger med eller om jag stannar hemma... Jag tror att jag ska stanna hemma men jag vet inte xd. Jag vill ju åka förvi stallet och säga hejdå till bebis.. Jag kommer sakna henne så mycke ♥
bebisens öga!♥
Vet inte vad jag skulle göra utan din gumman, du är som en bästavän ♥ Du e den som förstår dig på mig!♥ Du e den jag älskar♥ Du får aldrig lämna mig!♥
//Filippa♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0