Stranden- Heldag!:D

Hahah omg! Jag steker ju varje da nu (y). Jag glömde säga att jag gav upp tävligen om att jag skulle bli brunare en Eddie. Jag märkte att jag kommer inte lyckas :(. Haha känner för att använda mig av smileysar! :D Aja till dagen.. :)
Jag va på stranden badade och solade pratade med Simon och Ida. Sen åt jag midda där! :D PIZZA! :D Sen så kom Wilma och sen åkte vi hem och nu sitter jag här..;)
Ronja har åkt! :(
Usch kommer sakna henne :(
ALLA kommer sakna när hon inte står i sin spilta :(
ALLA kommer sakna när ingen piper på lektionerna för att hon är brunstig :(
ALLA kommer sakna dig Ronja! :(<3
[̲̅ə̲̅٨̲̅٥̲̅٦̲̅]
//En Ronja saknade Filippa<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0