Tine och Vendela idag!

Hejj, idag ska jag vara med Tine och Vendela. Dom kommer mellan 12-13 mer vet jag inte. Jag skriver om dagen imorn eller något, kanske ikväll.


Igår var jag med Maja, vi hade jätte kul. Eller det tyckte jag iallafall. När jag kom så spelade vi kort. Sen skulle vi starta hennes mamma och pappas dator så jag kunde sitta vid den, fast då skulle vi äta satt. Det var iallafall jätte gott, men jag tror att det var typ pekan nötter i eller något för jag blev lite alärgisk ( STAVNING!! ). Sen satt vi vid datan och sen spelade kort och sen skulle jag hem....

 Bild på mig nu, jag har min pjamas på mig, den kanske inte är så fin men den e skön! :D

//Filippaaaaa

Kommentarer
Postat av: Lisa

vad det låter kuul:D hoppas du får de ruligt«33

2011-06-20 @ 09:39:20
URL: http://lisaandrekarlsson.blogg.se/
Postat av: Vanessa

sötnos!! <3

2011-06-21 @ 23:22:50
URL: http://ponnyntuva.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0