Wilma nuuu!

Heeej, nu e jag med Wilma och så ska vi snart ringa Vendela eller något. Jag kom till henne typ halv nio, nio. Vet inte rtiktigt. Nu är jag inne på Selmas dator och Wilma är inne på sin. Jag chattar just nu med Wilma, Sofia och Hanna. Förmodligen kommer Vendela logga in snart tror jag, eller när hon vaknar. Jag ska snart ladda upp bilder från ridningen från i fredags när vi hoppade! Roligt! Och så blir det en ny designe eller header på ponnycheyer!
Har inget mer att skriva så nu ska jag kolla om jag hittar någon rolig bild i Selmas arkiv! :D
Slänger in en fin bild på Selma!
// Filippaaaa

Kommentarer
Postat av: Lisa

Asså du måste hålla med om att blogg.se är MYCKET bättre än blig platsen.se!



P.S du har fett snygg blogg!<33:))

2011-06-16 @ 19:02:15
URL: http://lisakarlssonandre.blogg.se/
Postat av: Alexandra

sv: Kl 17.50 småponny :) ♥

2011-06-17 @ 10:45:18
URL: http://sossoalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0