Dansuppvisning!♥

Hej, nu har jag inte bloggat alls mycket men det är bara för att det är dans uppvisning och då orkar jag inte blogga. Igår kom jag hem typ kl 22.10 eller något och då skulle jag äta något för min mage hade typ dött, Sen skulle jag duscha, borsta håret och fixa lite så ca kl 23.30 kom jag i säng och sommade runt 23.45... Inte så sent men asså jag har ju 2 dansuppvisningar idag så jag behöver lte kraft. Sen idag ska jag åka till forellen kl 12.30- 13.00 eller någon stans där. Så jag har värken orkat blogga eller hunnigt... Men det kommer bilder sen som Jonny (stavning) har tagit, han sitter och fotar alla shower! Ett stort tack toll honom! Så det kanske kommer bilder sen eller jag tror att det komemr bilder, om vi fassnar på bild asså.

Puss:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0