Heej hopp häst galopp ♥

Cha alla som läser min blogg!
Idag ska jag dansa balett.. Inte jätte kul men jag måste gå för att vi måste träna in för showen som är 19, 20, 21 och 22 maj i forellen, vi får lägga till extra långa pass och extra pass för träning så det kanske inte blir så jätte mycket bloggning, men jag kanske kan fixa någon som gäst bloggar. Och när det är uppvisning kommer jag nog kanske inte blogga något den helgen, torsdagen och fredagen.... Men som sakt fixar nog en gäst bloggare. Nej nu kom jag på en sak! Jag måste ju hoppa ridningen eftersom att det är på en fredag! Hoppas vi inte ska göra något jätte roligt... Då dör jag! Åh om det är barbacka ska jag fråga Claudia om jag kanske kan rida barbacka veckan efter det! Åhh gud va roligt om man fick hoppa barbacka eller något, kanske inte så höga hinder men typ... aa men jag vet inte men åh va roligt det skulle vara! Hahaha hät sitetr jag och drömmer lite...
Ni som läser tycker ni att det är ngot som jag ska ändra på? Eller om jag ska göra något? Det är bara att säga till :D
// Filippa

Kommentarer
Postat av: m'

fixa en header?

sv;

tack! :)

2011-05-01 @ 11:00:29
URL: http://tsmklararviallt.blogg.se/
Postat av: m'

sv:

svarade på:

"Ni som läser tycker ni att det är ngot som jag ska ändra på? Eller om jag ska göra något? Det är bara att säga till" då svarade jag fixa en header? <3

2011-05-01 @ 11:09:46
URL: http://tsmklararviallt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0