Hej(a)♥

Godmorgon bloggis :D
Idag är det dans uppvisning och sånt, roligt. Ska nog åka till dansen runt halv ett eller ett. Och så ska jag nog gå och handla lite kanske eller jag vet inte riktigt.
Jag tycker personligen att det är roligare om man laddat upp bilder. Men varför gör inte jag det då? Jo för att jag inte orkar. Jag gör något konstigt med sladden eller med överförnings momentet på datan så att det bara cpar sig hela tiden... Därför läger inte jag upp så många bilder, Men igår så tror jag att det var Mathildas pappa som fotade mig när jag dansade eller de såg ut som att han gjorde de eller asså att det var någon som fotade. Och har vi ju snälla Jonny (stavning) som fotar vaje dag!
Puss<3

Kommentarer
Postat av: wilma

(a)<3

ja vi ses sen gummis!<3

2011-05-22 @ 11:35:06
URL: http://wilmizzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0