Orkar inte...♥

Hejsan!
Just nu tänkte jag att jag kunde ladda över bilderna från igår, men jag orkar inte hämta mobilen.... Så ni får dom en annan dag.
Idag hade vi fotboll på idrotten, ganska kul för jag fick ett bra lag! Sen gick jag och Wilma hem till henne och häntade mackor ( vi hade inge goda mackor hemma ). Sen fixade vi lite här hemma och hon messade med mina kompisar... Sen skulle jag på dans, först körde vi och sen så kom Siri och ville kolla och då tog hon med sig sin grupp in så fick dom kolla på oss. Sen skulle vi kolla på dom men innan det så dansade vi igenom en annan dans. Sen gick vi och kollade på dom, sen va dansen infrinsip slut. Men vi skulle visa killarna så vi som kunde stannade kvar utanför och väntade på att hon skulle ta in killarna. Och då tog jag en giraff som låg där och bah hej jag heter Lollo! hahah det var jätte kul! Sen visade vi och alla va jätte fnittriga och när man skulle pecka och sen när man skulle sheika va det pinsamt.... Aja inget mer att säga!
Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0